۲۸/۴/۸۴ - ۱ ماهگی


کیمیای گلم٬ امروز شما ۱ ماهه شدی. مامان فریده و مامان فرناز شما رو برای انجام مراقبت بهداشتی به درمانگاه بردند. وزن شما: ۵۰۰/۴کیلوگرم ٬ قد: ۵۶سانتی متر و دور سر۵/۳۷ سانتی متر شده.
حالا دیگه با حرکات چشم اشیاء متحرک اطراف رو دنبال  و به صداهای اطراف توجه میکنی.
نظرات 5 + ارسال نظر
اروند شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:28 ب.ظ http://arvanddarvish.blogfa.com

نمی شه بگی یه خورده زودتر بزرگ بشه؟!

یونس دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام .من هم به نمایندگی از خانواده قیصی زاده و بچه های هفته نامه نسیم جنوب خصوصا رئیس نسیم این تولد فرخنده را تبریک میگم. مرتب از احوال این فرشته خبردار میشم اما هرچه میخواستم پیام تبریک بذارم قسمت پیامها کار نمیکرد و جواب نمیداد. یه پیشنهاد هم دارم که اگه تونستی یه سری هم به کتابهای مخصوص نوزادان بزن چرا که مثلا میگن تا حدود دو ماهکی نوزادان اشیاء را تار میبینن پس اگه یه وقتی با نگاه کردن بهت خندید زیاد هیجان زده نشو ممکنه بخاطر صداهایی که به گوشش میرسه لبخند بزنه ضمن اینکه در این مدت هنوز نمیتونه بطور ارادی لبخند بزنه و هنوز معنی ترس و خوشحالی را نمیدونه. راستی نذار زیاد گریه کنه که یه وقتی مزاحم استراحت پسر عموی ما بشه. یه تبریک مخصوص هم به مادر بزرگش که به اندازه یه دنیا خوب و مهربونه.خداحافظ

ملیکا یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:33 ق.ظ http://gijmangooli.persianblog.com

ببینم تو هم مثل خاله ات بدقولی؟ من و مامانم اینقدر توی شیراز منتظر تلفن خاله ات بودیم...

خاله فریبا یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام به ملیکای ناز و میترا خانوم گل. خیلی دلم می خواست ببینمتون اما حالم خیلی بد بود و بد تر از همه اینکه نمی تونستم صحبت کنم.!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام آقا یونس.ممنونم از اظهار لطف و محبتتون و ممنونم از راهنمائیتون بابت استفاده از کتابهای مخصوص نوزادان. اتفاقاً قصد داشتم از اینطور کتابها استفاده کنم.از بابت پسر عموتون هم جای هیچگونه نگرانی نیست٬ کیمیا بچه خیلی آرومی هست و کلی هم بابا سر بابا بزرگشو گرم میکنه.(!!!)
کیمیا با خودش شادی و نشاط رو به خونه ماآورده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد