۱ سال گذشت

به همین زودی ۱ سال گذشت.۱ سالی که دنیامون با وجود نازنین تو حال و هوای دیگه ای داشت.انگار همین دیروز بود که مامان فریده ساعت ۱۵/۸ روز ۲۸ خرداد بهم خبر داد که ساعت ۸ صبح خاله شدم.انگار همین دیروز بود که وقتی بغلت کردم با چشمای خوشگلت بهم نگاه کردی و بعد یه خمیازه کشیدی و بعد چشماتو بستی.

گل خاله٬ خیلی وقته که چیزی برات ننوشتم.آخه خاله مدتی بود که از ساعت۳۰/۷ تا ۸ شب کار میکرد و ساعت ۹ که میرسید خونه دیگه اینقدر خسته بود که مجالی برای نوشتن نداشته.تو این مدت کارهای جدید یاد گرفتی که نمی دونم از کدومش باید بگم...

اول از خودم میگم که سرکار خانوم به خای خاله بهم میگین:لاله! هر چی میگم بگو خ...خاله٬ شما هم میگی خ...لاله! یکی از کارهای مرد علاقه ات  به هم ریختن کتابخونه خاله و کتابخونه مامان فریده هست. از این یکی کتابخونه دورت میکنیم میری سراغ اون یکی دیگه.یکی دیگه از کارات نشستن سر جای بابا جون و خط خطی کردن کاغذای بابا جونه اگه هم کسی معترض بشه با زبون خودت  توضیح میدی: بابا٬ کاغذ٬ عینک... و بعد فرار از موقعیت آشفته به وجود اومده همراه با خنده شادکودکانه! تقلید از حرکات اطرافیان یکی از شیرین کاریهای مورد علاقه خاله هست٬ اگه کسی خدای نکرده جلو سر کار خانوم عطسه یا سرفه کرد که دیگه شما باید ادای اون بیچاره رو در بیاری!

یکسالگی کیمیا

عشق خاله

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزاد یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:15 ق.ظ http://farzadda.com

دلم برا درزار درزاد گفتنت تنگ شده تپلی .

دکتر پویا پولادتن یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ب.ظ http://pouyap.blogfa.com

به .. مبارکهههههههههههههه

نرگس دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ب.ظ http://nargesb.blogsky.com

چی دیدی که اینجوری تعجب کردی کوچولو؟! (عکس دو)

مونا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ب.ظ

هزار ماشالله من عاشق این دختر گل شمام ،خوش به حالتون خاله جون .زود زود بنویسین و ممنون.کیمیای عزیز تولد مبارک عزیز دلم.

لیلا پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:42 ب.ظ http://reyna.blogfa.com

وااای اگه بدونی چقدر بهت غبطه خوردم به خاطر این عشق ماهی که داری خاله... با اون چشمهای تیله‌ای گردش و اون موهای خرگوشی‌اش...وای چه قندی توی دلم آب شد...ماشاا... .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد