اسم شما چیه؟!

خاله فریبا: خوشگل خانم، عسل خانم،.....

کیمیا: مامان فرناااززز... خاله اسم من بلد نیست!

خاله فریبا: مگه اسم شما چیه؟

کیمیا:کٍمیا!

.............................................................................

خاله فریبا: نازگل خانم ،میای پیش من؟

کیمیا:نه، مِخام برم پِشِ مامان!

.............................................................................

خاله فَربا به قربونت با این حرف زدنت که اولین حرف ((ی)) کلمات رو نمیگی!

خاله ای، من فردا دارم میام شیراز. مامانت امر فرمودن عکسای تولدت رو بریزم رو سی دی و با خودم ببرم.

نظرات 4 + ارسال نظر
عمو باربد شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ http://amoobarbod.blogfa.com/

سلام
وب جالبی دارین....
به من سر بزنین....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ب.ظ

من یه دونه کیمیا دارم،خیلی مهربونه،تازشم همش می خنده.خیلیم دوستش دارم.امیدوارم شما هم یکی مثل اون گیرتون بیاد.

لیلی مامان یونا سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:16 ب.ظ http://youna.persianblog.ir

سلام
ممنونم که به یونای من سر زدید.
من همکلاسی شما بودم ؟!
میشه بیشتر آشنایی بدید ؟
خوشحال میشم

تو کلاس سوم راهنمایی فقط یه فریبا بود. بعد از سالها زندگی در شیراز حدود ۱.۵ ساله که ساکن بوشهرم. کافیه یه نظر یونا رو دید و متوجه شد که پسرته. اسم خاله هاش هم مهر تایید به حدسم زد.

لیلی مامان یونا پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ http://youna.persianblog.ir

سلام دلم رفت تو رو خدا یه کم بیشتر خودتو معرفی کن و این که از کجا من رو شناختید .
الان کجایی ؟
یه فریبا تو ذهنم هست ولی نمیدونم شما هستی یا نه ؟!

تو کلاس سوم راهنمایی فقط یه فریبا بود. بعد از سالها زندگی در شیراز حدود ۱.۵ ساله که ساکن بوشهرم. کافیه یه نظر یونا رو دید و متوجه شد که پسرته. اسم خاله هاش هم مهر تایید به حدسم زد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد