خاله دبیا

حدود ۲ ساله که دیگه برات به طور منظم چیزی ننوشتم. از وقتی که خاله ازدواج کرد و به بوشهراومد. و من چقدر دوست داشتم که مثل سابق برات مینوشتم. دو بار آخری که اومدم شیراز به عادت قبل خاله دَبیا صدام میزدی. البته اوایل لالی بودم و بعدش لاله و بعد خاله دَبیا شدم.الانم که تا موقع به دنیا اومدن دختر خاله شیرازم.

خاله اینجا حسابی حوصله اش سر رفته. ازت خواستم که چند تا از سی دی هاتو بدی ببینم اما ...

کیمیا: سی دی من ترسناکه نی نیت میترسه

خاله: نه نمی ترسه. مواظبم

کیمیا: اما سی دی های من خش دارن!

.....................................

دایی علی برای من و مامانت سوغات روسری آورده بود...

کیمیا:دایی برای منم روسری آورده؟

مامان فرناز: نه

کیمیا: برای خاله چی آورده؟

مامان فرناز: روسری

کیمیا: پس چرا برای من نیاورده؟!

قربونت برم که احساس میکنی بزرگ شدی

....................................

در حال حاضر هم که آبله مرغان گرفتی و نمیری مهد . امروز منتظرم که برای ناهار بیا خونه مامان فریده.






نظرات 3 + ارسال نظر
راما سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ق.ظ http://artina-fingili.persianblog.ir/

سلام فریبا جون خوبی. نی نی خوبه.
آخی کیمیا آبله مرغان گرفته؟ امیدوارم زور خوب بشه

راما سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:47 ق.ظ http://artina-fingili.persianblog.ir/

آرتینا یعنی پاکی و راستی و درستی
راستی نمیخوای واسه نینی گلی وبلاگ درست کنی

لیلی مامان یونا جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام فریبا جان خوبی ؟ چه خبر از نی نی ؟اسمش چی شد ؟

سلام. اسمشو گذاشتیم مهراوه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد